מיטב עוקבים אחר תיקי מטבעות קריפטוגרפיים 2023 – אפליקציות ניהול Altcoin

תיק עבודות

עם התבגרות שוק הקריפטו, כך גם כל המערכת האקולוגית סביבו. אחת הנישות הראשונות שהתלהטו ומשכה מפתחים רבים היו מעקב אחר תיקי מטבעות קריפטוגרפיים – אפליקציות שהופכות את המעקב אחר תיק הקריפטו שלכם לקל וחלק.

אם כן זו התשובה אפילו לשאלה אחת לעיל, ממה שאתה כנראה נתקל בבעיה של מעקב אחר התשואה מכל מטבע דיגיטלי או מערך התיק הנוכחי שלך. על מנת להפוך לסוחר מקצועי של מטבעות קריפטוגרפיים אתה זקוק ליותר מדפי Excel בסיסיים כדי לנתח את תיק המטבע הדיגיטלי שלך ולקבל החלטה מושכלת יותר לגבי קנייה ומכירה..

מעקב אחר תיק ההצפנה שלך באמצעות גיליון אקסל דורש כמות עצומה של זמן ומאמץ תוך התחשבות בכמות הנתונים שיש להזין. בגלל הזמן הדרוש לניהול תיק העבודות שלך באופן ידני, קרוב לוודאי שתפספס רכישות ומכירות טובות. ניתן למצוא את הפתרון לבעיה שלך בשוק האפליקציות. יש אפליקציות לניהול תיקי מטבעות קריפטוגרפיים שפותחו במטרה לסייע למשקיעים במשרה חלקית או במשרה מלאה וסוחרים במטבעות קריפטוגרפיים לעקוב ולנהל את התיק שלהם בצורה יעילה יותר..

קיום אפליקציה טובה לניהול תיקי מטבעות קריפטיים חיוני בכדי לדעת עד כמה ההשקעות שלך מסתדרות ומה הערך האמיתי שלהן.

שמנו רשימה זו של האפליקציות המובילות לניהול תיקי מטבעות קריפטוגרפיים לשנת 2023, כך שלא תצטרכו לעבור על כולן. אך לפני שתבחר באפליקציה המתאימה ביותר, להלן התרחישים שעליך לשקול:

  1. אדם שהשקיע רק בביטקוין ורוצה לבדוק את המחיר העדכני ביותר יחד עם האחזקה שלו, כל אפליקציה בסיסית תתאים.
  2. אדם שהשקיע במספר מטבעות קריפטוגרפיים כגון ETH, Zcash, Startis, Dash ואחרים.
  3. אדם שמשקיע ונסחר בתנודות על מנת להרוויח בטווח הקצר. לא בהכרח סוחרים יומיים אבל הם נסחרים באופן פעיל ולוקחים רווח במקום להחזיק לטווח ארוך כמו משתמשים אחרים.
  4. אדם שנסחר מדי יום בתנודות וזקוק לתרשים מקיף ומסמן על מנת לבצע מהלכים מושכלים יותר לגבי מתי לקנות ומתי למכור.

נוכל לרשום כאן תרחישים רבים נוספים, אך אלה הם הנפוצים ביותר בשוק. התרחיש המתאים לך, האפליקציות הרשומות יעזרו לך לנהל ולעקוב אחר תיק המטבעות הדיגיטליים שלך ולקבל החלטות מושכלות יותר מתי לקנות או למכור, ובכך להרוויח או הפסד.

ניהול ולעקוב אחר תיק המטבעות הקריפטוגרפיים שלך כמו מקצוען

שלווה

Quadency היא פלטפורמת קריפטו מן המניין שיש בה ניהול תיק כתכונות.

שלווה

מלבד ניהול תיקים, תוכלו להשתמש ב- Quadency לממשק יחיד לכל הבורסות שלכם. הפלטפורמה כוללת כלי תרשים מתקדמים וגם בוטים למסחר אוטומטיים שהופכים אותה לשער כוללני לעולם המטבע הקריפטוגרפי.

ניהול תיקי תיק הוא חלק מהחבילה החינמית, אך אם ברצונך להשתמש בבוטים, תצטרך לשלם 49 $ לחודש.

עם זאת, הודות לשיתוף הפעולה שלהם עם מרכזיות מרכזיות כמו Binance ו- Kucoin, אתה יכול לקבל עד 6 חודשים שימוש חופשי בתכנית Quadency PRO, התומכת בכל התכונות, כולל בוטים למסחר..

לחץ כאן לקריאת סקירת Quadency המלאה.

בדוק את הרגיעה על ידי לחיצה כאן.

Bitsgap

Bitsgap דומה ל- Quadency ויש בו גם כמה סעיפים בפלטפורמות שלו, אחד מהם הוא ניהול תיקים.

bitgap

Bitsgap מציעה גם ניהול תיקים בחינם ואם ברצונך להשתמש בתכונות אחרות כמו בוטים למסחר אוטומטי או ממשק מסחר ידני משופר, עליך לקנות אחת משלוש החבילות המוצעות. המחירים מתחילים מ- $ 19 לחודש.

לחץ כאן לקריאה נוספת על Bitsgap bot.

בקר ב- Bitsgap על ידי לחיצה כאן.

CoinTracking (נייד ושולחן עבודה)

מי שקונה מטבעות קריפטו כדי להחזיק אותו לטווח הארוך, Cryptocompare יהיה יותר משביע רצון וזו האפליקציה שתעבור. אבל, אם אתה קונה ומכור מדי פעם מטבעות מאשר CoinTracking הוא אפליקציית תיק המתאים לך.

מעקב אחר מטבעות

ניתן לגשת אליו באינטרנט ובאפליקציות סלולריות לאנדרואיד ו- iOS. בגרסת האינטרנט של האפליקציה תוכלו לבדוק את יתרת הפורטפוליו המעודכנת שלכם, כמו גם מידע המסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות לפעילות המסחר שלכם באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים..

הפעלה במספר מרכזיות יכולה להיות זמן רב ועבודה רבה, אך אפליקציה זו מספקת לכם את המידע איזה מטבע דיגיטלי ובאיזה סכום בבעלותכם. אחת התכונות הפופולאריות ביותר שמציעה אפליקציה זו היא אפשרות הרווח / הפסד הממומשת ולא ממומשת.

אפשרות רווח / הפסד

משתמשים צעירים עשויים להיות לא מרוצים מתכנון הממשק, אך בהתחשב בפונקציות המוצעות, כדאי להתפשר. תכונה נהדרת נוספת היא שתוכלו להשתמש בתכונת ה- API כדי להתחבר לכל הבורסות הפופולריות ולקבל את נתוני המסחר החדשים באופן אוטומטי. זה מספק לך סקירה של תיק העבודות שלך בכל עת בנוסף לחיסכון בזמן.

תכונות מעקב אחר Cointracking

התכונות החשובות ביותר של Cointracking:

– ייבוא ​​נתונים ממרכזיות אחרות (Binance, Bittrex, Bitfinex ואחרים)

– במהלך הניכוי האוטומטי של היתרה

3 המטבעות המובילים להחזר ROI ענק בשנת 2023?

אם היית מהמר על המטבעות הנכונים בשנה שעברה היית יכול בקלות להכפיל את ההון שלך פי 10 …

יכולת אפילו להרוויח כמו 100x מה שאומר שהיית יכול להסתובב $ 100 עד 10k.

מומחים מאמינים שזה יקרה שוב בשנת 2023, השאלה היחידה היא על איזה מטבע אתה מהמר?

ידידי ומומחה הקריפטוגרפים דירק מהמר באופן אישי על 3 מטבעות קריפטוגרפיים מתחת לרדאר עבור החזר ROI ענק בשנת 2023.

לחץ כאן כדי ללמוד מהם המטבעות הללו (צפה עד סוף המצגת).

– הוספת מטבע קריפטוגרפי בחינם או כמחונן

– זמין באנדרואיד וב- iOS

– תוכנית בתשלום ובחינם

– חישובים לצורכי מס

אתה יכול לנהל עד 200 עסקאות באמצעות התוכנית החינמית. תמורת תשלום סמלי בכל מטבע דיגיטלי תוכלו לשדרג את התוכנית לתוכנית בלתי מוגבלת ולנהל כמה שיותר עסקאות.

CoinTracking פועל באופן מקוון מאז 2013 והוא ממשיך לצמוח ולהוסיף תכונות חדשות ככל שמתפתח עולם המטבעות הדיגיטליים. בחירה באפליקציה זו ודאי תהיה דרך טובה.

הנה סקירה מלאה על Cointracking.

צור חשבון חינם ב- CoinTracking

דלתא (נייד)

דֶלתָא לאט לאט משתלט על התפקיד המוביל מ- Blockfolio בהפיכתו לגשש מטבעות הקריפטו הנייד מספר 1. כרגע דלתא תומכת בשום ייבוא ​​ממשקי API ממרכזיות, ואין לה גרסת שולחן עבודה, אך שניהם כן בקרוב. נכון לעכשיו, דלתא היא גרסה טובה יותר של Blockfolio, כך שאם אתה זקוק לאפליקציה לנייד כדי לעקוב אחר הקריפטו שלך, דלתא היא הבחירה הראשונה שלך.

עוקבים אחר דלתא-מטבעות קריפטוגרפיים

היתרונות של דלתא

  • אתה יכול לעקוב אחר קריפטוסים לא ברורים ו- ICO שעדיין לא נמצאים בבורסות הראשיות.
  • כל היתרונות של Blockfolio (גרפים, מעקב בזמן אמת וחשבונאות עסקאות)

החסרונות של דלתא

  • עדיין אין ייבוא ​​גרסת שולחן עבודה ו- API.

Coinstats (נייד)

סטטיסטיקה של מטבעות היא אפליקציה נהדרת לטלפון שלך, ומאפשרת מעקב קל אחר תיק העבודות שלך. זה מאוד פשוט לשימוש עם תכונת חדשות סטנדרטית וגם ממיר מטבע. זה גם די פשוט להוסיף ידנית את העסקה שלך.

משטרים

הגרסה החינמית מאפשרת כמות מוגבלת של מטבעות שתוכלו לעקוב אחריה, אולם על ידי עדכון לפרמיה תוכלו לפתוח את כל תכונות האפליקציה ולעקוב אחר כמה מטבעות שתרצו. מודל freemium הוא חולשתם, מכיוון שיש טונות של מתחרים ללא תשלום.

אתה יכול לכלול את תיק העבודות שלך ממרכזיות שונות באמצעות מפתח API, מה שמקל על הוספת הנתונים שלך. ניתן גם להזין ידנית את העסקאות שלך.

Altpocket

Altpocket היא הרשת החברתית הפוגשת את המסחר בקריפטו.

Altpocket שואפת לכוון למשתמשים המחפשים היבט חברתי נוסף, תוך מתפקדים כגשש תיקי קריפטו מן המניין.

היא עושה זאת על ידי שילוב הכלים החזקים לניהול נכסים והפלטפורמה החברתית שלה. יש להם יישומים ניידים וגם אינטרנטיים, כלומר תוכל לעקוב אחר תיק ההשקעות והביצועים שלך בדרכים תוך שמירה על קשר עם משקיעים דומים, באמצעות אפליקציות Android ו- iOS עשירות בתכונות. ניסיון לאחד השקעות ממרכזיות מרובות יכול להיות מייגע, ולכן Altpocket שואפת להקל על הכאב הזה על ידי תמיכה בסנכרון אוטומטי מהבורסות הפופולריות ביותר..

פירוש הדבר שאפשר לראות את כל הנתונים שלך ממקום אחד, במקום שיהיה עליך לפתוח מספר כרטיסיות. בצד החברתי, לפלטפורמה יש עדכון חברתי תוסס שבו סוחרים יכולים לתקשר זה עם זה ולדבר על עסקאות חדשות. אפשר אפילו לבדוק את הפרופילים של אנשים אחרים ולראות את הביצועים שלהם או לקבל השראה למהלך הבא שלך – אתה יכול לקבל התראות כשמישהו שאתה עוקב אחר מבצע גם כן עסקאות.

Altpocket הוקמה בשנת 2023 והיא פלטפורמה מבטיחה למדי, המנוהלת על ידי צוות בעל ניסיון משולב של עשרות שנים בתעשיות מטבעות קריפטוגרפיים ותעשיות פיננסיות. זו אופציה נהדרת עבור אנשים שרוצים להיות מסוגלים לקיים אינטראקציה עם משקיעים אחרים תוך כדי קבוצה עוצמתית של כלים למעקב אחר תיק ההשקעות שלהם.

הנה סקירה מלאה של Altpocket.

היתרונות של Altpocket

  • יכולת לשתף ולהשוות תיקים עם משתמשים אחרים
  • מצב פרטי כך שהמעקב אחר ההשקעות שלך לא יתבצע
  • קלות שימוש, עיצוב טוב וממשק משתמש / UX טוב
  • ביטרקס, פולוניקס ו בינאנס ממשקי API לייבוא ​​ולעקוב אחר השקעותיך

חסרונות Altpocket

  • שום דבר חשוב, זו אפליקציה נהדרת

Cryptocompare (שולחן עבודה ונייד)

Cryptocompare

קהילה פופולרית אחת לחובבי קריפטוגרפיה היא Cryptocompare המציעות אפליקציה לניהול תיקים. תוכל למצוא את האפליקציה שלהם באינטרנט ובנייד. אבל לגרסת האינטרנט יש ממשק נהדר.

ל- Cryptocompare כמה תכונות נהדרות כגון:

– טופס תיקים מרובים

– כל המטבעות הקריפטוגרפיים נתמכים

– תרשימים וגרפים מדהימים

– הוספת תכונת הערות

– אפשרות לציין היכן יאוחסנו המטבעות שנוספו

– זה בחינם לשימוש בגרסת בטא, כך שתוכלו לצפות לבעיות קלות

– כלי תרשימים מתקדם

ניתוח סיכונים

כדי ללמוד כיצד אפליקציה זו פועלת, נדרש מאמר מיוחד. אנו יכולים לומר בקלות כי זו האפליקציה הטובה ביותר לניהול תיקים ברשימה זו. יש לו גם תכונה בה תוכלו לראות, על כל מטבע אחד, את אחוז ההקצאה.

כלי תרשימים מתקדם

בנוסף, הכל מאוחסן בענן ותחת החשבון הרשום שלך, מה שמקטין את האפשרות לאבד את מסלול התיק שלך. ניתן לגשת לחשבונך ולתיק העבודות שלך בכל זמן נתון דרך שולחן העבודה, הדפדפן הנייד או אפילו אפליקציה לנייד. לידיעתך, האפליקציה לנייד אינה חזקה כמו ממשק האינטרנט שלהם. ניתן גם להפוך את תיק העבודות שלך לפרטי או ציבורי אם ברצונך לשתף אותו עם משתמשים אחרים.

אם אתה משתמש בפעם הראשונה באפליקציית ניהול תיקי הקריפטוגרפים, אנו ממליצים לך להתחיל בזה.

הרשמה חינם כאן

תיק חסימות (נייד)

צילום מסך blockfolio

חלופה טובה מאוד לאפליקציה הקודמת היא אפליקציית BlockFolio, מכיוון שהיא גם מתמודדת עם בעיה אחת מרכזית של ניכוי היתרה מהמטבעות כשמכרת אותה. לאחר רכישת מטבע מטבע חדש והוספתו לתיק, יש לכם אפשרות לנכות את ה- BTC / ETH או כל מטבע אב אחר בו השתמשתם לרכישת המטבע החדש, וזה תכונה נהדרת.

התכונות החשובות ביותר של BlockFolio:

– אפליקציה מלאה לנייד

– אפשרות לראות ערך מטבע סופי

– אפשרות לראות תרשימים

– התראות במקרה של עלייה או ירידה במחיר של מטבע כלשהו

– צפה בספר החליפין שבחרת

– זמין באנדרואיד וב- iOS

החיסרון היחיד באפליקציית BlockFolio הוא שתכונת החשבון אינה מופעלת. עם זאת, ניתן לשמור את מזהה ה- Toked של BlockFolio על ידי מעבר לדף ההגדרה של האפליקציה.

בסך הכל אפליקציית BlockFolio גדלה ומתפתחת, ואם אתם חובבי אפליקציות לנייד כדאי לכם ללכת עם האפליקציה הזו..

Cryptopanic (נייד ושולחן עבודה)

קריפטופני

זמין בשתי הפלטפורמות הניידות הגדולות iOS ו- Android, קריפטופני הוא צובר חדשות מקיף בחינם המציע גם תכונות התראות ומחירים.

מלכתחילה, פורמט שולחן העבודה הנופי של Cryptopanic ועיצובו עושה שינוי מרענן ברבים מבני הזוג היציבים שלו הממוקדים יותר בתיק. גרסת ה- Pro מציעה לך התראות מטבעות מיידיות ויכולת להתאים אישית את דף החדשות שלך על ידי הוספת עדכוני חדשות משלך וכיבוי מקורות חדשות המוגדרים כברירת מחדל, אך היא תכניס אותך לחור תמורת 99 $ לחודש.

יכולות התרשימים – המסופקות על ידי Coinmarketcap.com – אמנם מוגבלות יחסית, אך רוב המשתמשים יגיעו ל- Cryptopanic בשל יכולתו להציג את החדשות האחרונות באמצעות מטבע מטבעות. זה משהו שהוא עושה מאוד מאוד טוב.

יתרונות

· ממשק נהדר לחדשות

· אפשרות Pro מאפשרת התאמה אישית נהדרת ופונקציונליות התראות

חסרונות

· אלמנט גשש התיקים חסר פונקציונליות בהשוואה לאפליקציות אחרות

אז איזו אפליקציית תיק Cryptocurrency Portfolio המתאימה ביותר עבורך?

ישנם יתרונות וחסרונות עבור כל אפליקציית תיקי קריפטוגרפים המפורטים לעיל. האפליקציה המתאימה ביותר עבורך תלויה אך ורק בדרכי המסחר וההשקעה שלך. אם סגנון המסחר שלך מחזיק מטבעות ארוכי טווח ונסחר מדי פעם בבורסות כגון Binance, Bittrex, Cryptopia, Get.io, Bitfinex, KuCoin, Coss.io ואחרים, אתה לא תהיה מרוצה ממעקב תיק פשוט. הבחירה הטובה ביותר עבורך תהיה יישום תיקי CoinTracking.

אם אתם מתכננים לקנות מספר מטבעות קריפטוגרפיים לטווח ארוך ומתכננים להחזיק אותו למספר חודשים או אפילו שנים, הבחירה שלכם צריכה להיות אפליקציית מעקב אחר תיקי השקעות Cryptocompare..

אם אתה רק מתחיל ומתכנן להקדיש את זמנך להשקעה ולמסחר של מטבעות דיגיטליים, אני ממליץ על CoinTracking. אתה יכול לסחור עם יותר מ -100 מטבעות קריפטוגרפיים וזה עוזר לך בחישוב המסים. ובנוסף לכך, זה מראה את הרווח וההפסד שלך. עם כל הנתונים הקיימים ב- CoinTracking תוכלו לקבל החלטת מסחר יומית ולהרוויח הרבה רק מתנודות המחירים בשוק..

ניטור פעיל ופעיל אחר התיק שלך בהחלט יעזור לך בתהליך קבלת ההחלטות בעתיד ויפתח יותר סיכויים לנצל את תנודות המחירים בשוק.

ישנן אפליקציות פורטפוליו רבות בשוק, ואם מצאתם אחת שמתאימה יותר לצרכים שלכם ויש לה אפשרויות מגניבות יותר מהאמור לעיל, אנא שתפו את חוויותיכם איתנו ואחרים..